I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 1 January 2012

cuti-cuti with beloved assignment

Assalamualaikum kawan2..harini saya nak cerita pasal assignment.saya banyak sangat assignment nak kena buat..pastu kena hantar..sedih..cuti pun tak boleh rehat..still kena buat assignment jugak..tapi,kita kena bersusah2 dulu..pastu baru bersenang2 kemudian..memang agak sedih..tsapi nak buat macam mana..kata budak diploma pentadbiran awam kan..kena lah usaha sikit..hah story pasal pentadbiran awam ni kn,tak ada apa yang menarik..first time saya jumpa budak laki yang semua nya skema2..hahaha 




actually kalau dapat tunjuk gmbr original mesti lg best..tp malas pulak nak capture..nanti lah ye kawan2..em saya tahu tak de benda yang senang dalam hidup ni..okay..semua benda kena belajar..even kita nak jadi cantik pun kena belajar kan..okay..saya jumpa 1 buku yang sangat unik..okay saya share dengan you all..

unik kan?kalau buku cmni boleh tambah kan minat kita untuk study..haha bahagia je rasa kalau semua buku camni..
okay kawan2..
jumpa lagi..


lots of love..
-aneessa-

No comments:

Post a Comment