I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 24 December 2011

friend forever

hai semua..
today nak story sikit..
saya ada kawan..
3 orang..
sangat rapat..
nama dieorang ialah.. 
  *shahiera aiesah binti shahrul


okay mengenai dia ni..
sedara saya..
sangat kelakar..
baik..
hahaha 
kadang2 kuat merajuk...
lawak r kau shera..
die balajar office management..
cantik..
sayang kamu..

*siti rashidah binti beharin..

 
dulu dia nie roomate saya..
sekarang tak lagi..
sebab die tun hamzah..
saya tun hassan...
so jumpa la sebab dia selalu lepak bilik saya..
bahagia je kiteorang walaupun banyak masalah..

*irda nellissa binti kherman..


dia nie pelik sikit..
korang nmpk tak dia?
ke nak tengok pakai spotlight..
hahaha
roomate saya..
die nie mulut pakai lepas je..
suka sepah2..
sampah tak nak buang..
samapi penuh..
aku jugak yang buang..
selalu bangun lmbt..
tido je macam badak..
hahaaha

anyway,,thanks jadi kawan aku.. 
sayang korang sangat2..
 

and the last is aku lah..

*nur anisa binti ahsan..

 
siapa paling cantik?
haha renungkan..
dan selamat beramal..

lot of love..
-anissa-

No comments:

Post a Comment