I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 4 January 2012

a bed of roses in princess room

assalamualaikum.. hai semua..  nak tengok tak kita punya bilik? tak catik mana pun.. tapi cantik sangat. bilik kita ni ibarat rumah kedua la.. sebab tu nak tunjuk kat you all.. nak suruh komen cantik ke tak.. okay.. tengok la gambar ni..




ini lah meja saya..semangat sikit nak belajar kan..walaupun  tak cantik tapi memadai unutk saya..saya bangga ada meja belajar sendiri.. =)


                                                         

ini pulak almari baju saya.tak banyak baju pun.tapi cukuplah untuk stok sebelum kawin..hahahaha kemas kan? so siapa yang nak buat isteri boleh lah..



yang ini pulak tempat saya beradu.. macam tempat princess tak? hahahaha maaflah cadar tak berapa tegang sangat..boleh lah kalau nak buat bini..


ini lah roomate saya..haha saya lagi chomell kan? okay apa pun,ini saya yang decorate.. okay..
sampai sini je lah..bye kawan..love you muaahhh..

ikhlas mencintaimu:
-aneesa-

1 comment:

  1. wahhh,, cantik ye bilik u. like3x..meja kemas, katil pon kemas.semua kkemas..tpi i tertatik ngn jam 2..comel lh..ley bgi kt i..blik i xde jam.ahhaha..apa mmg kemas blik anda..8 bintng.:)

    ReplyDelete